Ulf föreläser framför allt inom 3 områden. Beroende på önskemål kombineras dessa för att förstärka de budskap som är viktiga för er just nu. Att vårda och bygga varumärke och att skapa förändringsbenägenhet i organisationen går som en röd tråd genom alla Ulfs föreläsningar.
På bilden ovan är det Anders på Rejmes, som under årtionden gett mig Service i Mästarklass, vilket inneburit massa merförsäljning för Rejmes. Service säljer.
- Kundbemötande, Kundvård och Kundservice. Eller Service i Mästarklass. …är en helt unik föreläsning i KUNDFOKUS! Starkt kundfokus är grunden för ökad lönsamhet och rätt utfört mår medarbetarna dessutom bättre! Eftersom det är kunderna som betalar lönen är detta högst relevant för alla medarbetare i organisationen. Följ råden!
En fantastisk busschaufför med sinne för service!
- Medarbetare i mästarklass är en ”måste-föreläsning” om hur man skapar en organisation och företagskultur där medarbetarna tycker det är kul att gå till jobbet. Ulf har både Medarbetaren och Teamet i fokus. Presterar dessa på topp får ni nöjdare kunder! Ulf ger tips och råd på ett väldigt tydligt och inspirerande sätt.
Läs också mer om misslyckanden som vänds till framgång och den fantastiska Tabbekvoten™.
Inget är omöjligt att lösa på Peters konditori, även om ordern är sen!
- Entreprenörskap i verkligheten. Att tro på en idé. Att starta ett bolag. Att anställa folk. Att satsa alla pengar. Att köra det ”hela vägen in i kaklet”. Till slut är det bara du som tror på det. Det är då det vänder!
I denna föreläsning berättar Ulf om verkligheten med Matpriskollen. Från att våga satsa på en start-up, priset och vad man borde tänkt på. Till nuläget som Sveriges största oberoende matprisapp. En spännande och sann berättelse om digital marknadsföring, kundservice, vänner och fiender och att aldrig ge upp din dröm!
När det regnar, rullar han ut sin vagn och säljer paraplyer i Seoul!